Khamis, Januari 06, 2011

boipren idaman hati

aku peminat tegar cerita2 org putih..x main cerita2 korea ni...jiwang wei..sungguh aku salut spring dgn mereka2 yang boleh tahan tgk cerita korea yang berepisod-episod..gila kau...tp cerita jepun aku layan..aku boleh duduk lama2 dpn laptop sbb nak habiskan episod cerita tu walaupun esoknya aku ada paper yg sangat killer...tp tgk genre cerita gak lah..aku suka cerita mcm great teacher onizuka..crows zero..hana yori dango..jiwang dia xjiwang sangat yg boleh leleh2 air mata..cerita orang putih lain beb...sungguh aku suka..lagi2 hero2nya yg hensem yg boleh cairkan air liur aku ni..waaaaaa...

apa kaitan cerita aku ngn tajuk tu??mcm xda kaitan je...ada...ada...aku cerita jap lg erk..

cakap pasal boipren,mesti suma org jd nak melompat2 sambil angkat tangan nak cerita how amazing their 
boipren..ni tuk perempuan jak lah..klu lelaki nak gak ada boipren,ko salah channel wei...g channel lain..waaaaa..tp ko kena tobat dulu..hehe

klu tnya mana2 gurl ciri2 lelaki idaman mereka,dalam byk2 ciri tu,mesti selit nak yg ensem..yg sedap mata memandang..tnya aku,aku pn nak wei..giler ko xnak boipren ensem..jgn tipu lah klu ko ckp yg pntg baik hati,yg pntg syg ko..tp dlm ati ko,nak gak yg ensem kan...???

oke,dalam banyak2 hero org putih,aku suka dia ni...

ya..ya..dia ni...dia ni.. owh...ensem siottt...oh my johnny...hahaha...aku suka tgk dia..macho beb...aku xbrapa suka sbnrnya lelaki putih..johnny depp ni xputih..coklat2..haha..tinggi..bdn ada 'masel'...tgk bantuk muka dia..smart..waaa...untung vanessa jd bini dia..
tgk ni lg...yg paling aku xboleh tidur fkr psl dia ni,sbb jambang dia..sesuai kan 2k muka 4 segi mcm dia ni?waaaa...aku minat...biar buruk pn penampilan johnny depp ni,aku tetap suka...pakaian dia dlm sekuel pirates sgt tidak boleh di terima pakai..tp aku ttap suka dia..apa pn jd..hahaha...korang suka x dia ni??klu x,korang diam2..jgn kutuk...klu dia masuk islam,kompom aku g cari dia bgtau aku rela jd isteri ke-2...haha..

 hero kedua yg berjaya menambat hati wanita aku,orang tua ni...

george clooney

ni gmbar dia time masih muda...ensem kan..muka empat segi gak.xbrapa nak putih..tu sebab aku minat..tgk lakonan dia,coolie giler...aku minat sbb mana2 pn lakonan dia,dia tetap nmpk macho...ada ciri2 kebapaan..i like bebeh..

 clooney dah tua..tp masih smart bergaya...tgk jambang...sekali lg..aku minat lelaki ada jambang..hahaha..tp nak yg kemas lah..xnak lah jambang yg serabut giler mcm xpernah cukur...xnak...xnak...
 senyuman yg buat aku jatuh chenta...gigi dia putih wooo...lurus lg..cantik tersusun..korang ada? aku xboleh nak berkata-kata lg dah...kehenseman orang tua ni mmg buat jiwa aku bergelora..wakakaka...tp klu nak tunggu dia masuk islam.,x kot sbb dia dah tua sgt..aku xnak lah kawen ngn orang tua..tp klu johnny depp,aku nakkkkkkkk....(*_*)

hero ketiga,serius 1st time tgk dia berlakon,aku jatuh chenta tahap kritikal...
chad micheal murray
again...see his jambang..buat aku xtidur mlm...fuh...aku jd jeles dgn sophia anak bush 2..napa dia kawen ngn jejaka idaman hati ni???kenapa???kenapa????argggg...
oke,kali ni pilihan aku ada sesat skit sbb dia putih..tp xpa...aku bkn tertarik sbb dia kulit putih..selain jambang,aku suka tgk mata dia..smart wooo...sepet..tp xlah sepet mcm mana cina...sepet dia sepet mengamcam..resup je mata memenadang..oweh...mcm mana ah aku xjatuh chenta klu mcm ni..

 tgk dia kepala botak..masih ensem kan?ni baru nama lelaki...apa2 keadaan pn masih nmpk ensem bergaya...tgk pandangan mata dia..fuh..cair ati mak ni nok..tp napa aku tgk gmbr dia ni ada iras2 beckham boipren aku 2??
see he again..wawehhh...aku mmg dah jatuh chenta ni..tp xboleh la nak buat hal..nnt aku kena bom oleh bush sbb rampas menantu dia..aku cuma boleh melihat u dr jauh je syg...kita xboleh bersama..(^_^)

nah....klu hero malaysia ada muka mcm ni,kompom aku xdpt sbb msti dah kena rampas oleh awek2 lawa yg seksi2..huhu...

p/s:aku nak jugak johnny depp...

6 ulasan:

  1. 1st thing 1st..Thanx sbb salute ak,,"korean follower beb" haha...uina pa kes suma idaman ati mu org pute ni..johhny depp?xleh bla beb..pa2 pn hope u find ur charming "Johhy depp ISLAM"

    BalasPadam
  2. ceh...salute sbb boleh tahan tgk cerita korea sbb aku xboleh tahan...

    p/s boleh ka dpt 'johnny depp bugis'..
    (*_^)

    BalasPadam
  3. uina geng...JD jg ba d atinya...huhu...na,cari la ko JD bugis,na tau jmp...hahaha...ko ni suka laki bjambang ka??suma plakon td tu da jambang...

    BalasPadam
  4. iya..aku suka llaki yg ada jambang...tp xmau jambang yg serabut..2 gelik aku..wakakakaka..

    BalasPadam
  5. hahaha...ko srh la dia trim jambangnya spya nda serabut...

    BalasPadam
  6. hehe...nnt lah bakal laki ku aku suruh trim spaya xserabut...

    BalasPadam

kau cakap lah