Jumaat, Mei 06, 2011

SAYA ADA KAWAN

secara semulajadinya semua orang ada kawan
biar pun dia seorang yang suka lone ranger,dia mesti ada kawan
siapa2 dan apa2 sahaja kita boleh jadikan kawan
tidak semestinya kau bergantung dengan manusia lain untuk buat kawan

kau boleh pick a pet as your kawan
kau boleh pick a diary as your kawan
kau boleh pick your lappy also as your kawan
anything...no problem

tapi,aku manusia normal yang akan pilih manusia sebagai kawan
sebab aku suka bila ada yang mendengar dan membalas segala apa yang aku keluarkan
aku suka kalau dapat berdiscuss mcm2 dengan kawan
aku suka kalau dapat begaduh ala2 manja dengan kawan
aku suka kalau dapat melepaskan rasa sakit hati dengan kawan
aku suka kalau dapat memaki dengan kawan

jadi,aku pilih orang yang tepat untuk aku jadikan kawan
aku pilih telinga yang rela untuk jadi kawan
aku pilih hati yang suci untuk jadi kawan
aku pilih mulut yang murni untuk jadi kawan


so aku pilih...


sebab aku tahu..
 dia paling besar hatinya
dia paling best telinganya
dia paling cun mulutnya

untuk aku jadikan
pendamping hati ketika sedih
pendengar telinga ketika lara
pencerita mulut ketika bisu



ta,
u know kan how special u are??

tiba2 ada mood mau ckp psl kau ni..
bagi penghargaan sikit..

ur soul,
lina~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kau cakap lah