Isnin, Julai 11, 2011

ANA TUNANG

time kau sibuk dengan BERSIH  aku peduli apa...tak kesah lah klu kau mau ckp aku ni xda pendirian langsung..aku mls nak ckp psl perhimpunan haram ka halal ka sbb tanpa perlu sesiapa pun jelaskan,kau sendiri tahu bahawa pemimpin yang baik itu tidak akan memburuk-burukkan orang lain...2-2
 pihak sebenarnya ada pro n contra nya...ada bersih sibuk nak buat jugak patriot...benda yang halal kau p haram kan,pe ke hal der??
cittt...aku dah telari dr topik...ampun kan hamba.

****************************************************************************
sabtu 9 julai jam 8 pagi,time rakyat sibuk memikirkan samaada sokong bersih atau sokong patriot(hahahaha), aku hampir lupa yang hari ada perhimpunan rupanya disebabkan oleh keseronokan ku menghadiri majlis pertunangan teman sepersekolahan time form 6 dulu...patut pun time odw, byk sgt road block..der, ini sabah lah...sandakan pulak tu...buat road block pa hal...biar org d sana memberontak sehabis daya, org sandakan tetap rilek minum kopi n makan coto pagi2 sabtu...apa ku kesah..(eh...aku sebut lagi psl hal ini..shitttt)

oke,mls mau cerita panjang sebab aku rasa gambar mampu menceritakan..

chot's gurl...akhirnya...
cincin ana longgar..hahaha


its oke dear.....longgar pn,cantik jugak dlm jari kau...


i'm officially enganged...yeahhhh

ana,me and dai 
jauh kami dtg untuk majlis mu...anyways..thanks..sambal tu sedap...hehe


mus(our back bond dat day) n ana
ni bukan tunang ana....hehe(mus, ko rasa chot jeles x tgk pic ni??haha)

like dis pic more....
bonding~~~~~

ana,ecah n kak ros(amazed when i'm remember their nama...haha..1st time jmpa hari tu..)
hai cekgu...supporter ana paling kuat...salute...

ana n dai
they know each other and make their relationship with trustfullness..sayang kamu...

sokongan seorang sahabat walau d mana pun dia betunang...hahahaha

dai n me..klu dia xda,aku xkan dpt dtg ke majlis ni..thanks dai...nnt kita kongsi minyak lain kali..wakakakakakaka


i think dis is a sepontan picture...ya ka mus???


pemilik kenderaan yang sangat baik hati kerana membelanja saya n mus bersarapan..hehe..sayang ko banyak3..<3


n ini pn rasanya just trying to take picture from mus....

ana si perempuan yang bertunang
~beauty~


so retro..mcm org tunang dulu-dulu...


our back bond n vvip for that day sebab dia tukang bawa kereta...hahaha..


dai, si punya kereta yang menyapot perjalanan kami...


kawan aku ni bertunang kat kampung dia di sukau yang mengambil masa dlm 2 jam lebih dr bandar sandakan...biarpun jauh,tp perjalanan sangat menyeronokkan sebab aku ada teman gosip paling hangat sejak sekolah..kan dai??
selain di hangatkan dengan gosip,perjalanan juga terasa tersangat best dengan jalan raya yang sangat awsome sepanjang ke kampung si perempuan yang bertunang..drift pn boleh kan mus???

anyway...
~congratz to ana n chot(biarpun time tu chot xdpt dtg sbb keja n rombongan lelaki tersangat lah lambat)
~hope xda halangan along dis engangement
~hope korang kawen cepat
~n bahagia hingga akhir hayat

lot of luv
~lin~

2 ulasan:

  1. uina,panjangnya (padahal gmbr yg byk)..ni ka gmbr2 yg ko edit?ok jg ba 2..susah mau drift jalannya 2..lurus jak..tp blh pecut la smpai pecah meter (sbb 3x pusing uda meter 2,haha)..

    BalasPadam
  2. hehe..jgn juak drift smpai pecah meter...kesian c dai nnt...

    BalasPadam

kau cakap lah