Sabtu, Januari 15, 2011

memandangkan aku x dak idea nak tulis apa sampaikan bestie aku linda mencadangkan tajuk..tp aku xda idea gak lps dia bgtau tajuk tu..dasar otak lembap..ni mesti mkn byk sgt kepala ikan...huhu..

so,aku just nak bgtau lah kat sapa-sapa yang terbaca,tertengok blog aku ni,korang boleh singgah ke blog kwn aku,dila salah sorang bestie time zaman uni..dia buat bisnes beb...dia ada jual tudung..macam2..ada gak jual detox..

aku saja promote kat blog aku sbb sapa lagi yang nak support bisnes org melayu  klu bkn orang melayu sendiri kan? ni tak,asyik nak perabis duit kat kedai cina jer...dorang dapat bmw,korang dpt kancil je lah...

oke,dats all..saja je sbb xda idea nak tulis..nnt aku perah otak aku yang lembap ni untuk buat entry yang korang boleh baca...bubye..

p/s  linda bisnes kita amcm??

3 ulasan:

  1. hahaha..xprasan la..aduii..mcm ni bisness??linda come on..gerak2..aku xtau mo cri mna la..tdung jak byk ku jmpa..haha..aduiii,mcm mna ni??haha

    BalasPadam
  2. ko cari sak bah tmpt yg ko biasa beli blaus...tnya durg klu beli borong brapa boleh dpt 1...

    u can do it bebeh...

    BalasPadam
  3. haha..ala,sudh ku tnya tnpa segan silu d mna dorg dpt blaus n beli borg..n jwpan skema.."kami pun xpsti sbb kami tlong jaga je"..mlas aku.!!tkut la tu,,aduinaaa

    BalasPadam

kau cakap lah